Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vulin možda ne veruje u boga, ali se ponaša kao bog - na ovakav način zakon o radu nije donet nigde u svetu

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 26 jul 2014 22:48
Forever Jang
Ma nemojte tako Orboviću, zar Vulin da ne veruje u Boga? Pa on je dobio orden sv. Save Prvog reda. Danas je čak u Prizrenu izjavio da Zakon o radu i tamo važi. Baš me interesuje koji sud će tamo da bude nadležan da sudi po tom zakonu.
Preporuke:
58
2
2 subota, 26 jul 2014 23:19
Vučić i Vulin
Vučić i Vulin će biti zapamćeni kao par najbahatijih štetočina u novijoj srpskoj istoriji, a i šire.
Preporuke:
61
2
3 nedelja, 27 jul 2014 09:20
Dobronameran
Dragi NSPM-ovci, reč Bog se piše velikim slovom. To je vlastita imenica, jer postoji samo jedan Bog. Nema ih mnogo.
Preporuke:
38
7
4 nedelja, 27 jul 2014 09:22
Tematik
Ma jeste Vulin, Gulin, Dučić, Kučić itd. ali Obrović (i Čanak i Čanak) je sahranio srpsku radničku klasu. Radnici su čekali da ih povedu u odbranu prava koja su imali kad su bili uvažavani kao normalni građani jedne države. Međutim, on je bio zauzet tovljenjem svog novčanika, i od toga "nije video" da je banda jednostavno uzela gumicu i izbrisala iz ustava i zakona prava ove klase koja su izborena krvlju. On nije, u pauzi makar, rekao radnicima šta im se događa i predložio nešto, onako... On i njegove kolege "sindikalci-funkcioneri" ulaze u istoriju kao izdajice jedne društvene klase. Ovde bi u nekim okolnostima trebalo biti veoma vulgaran i primitivan ali zbog ugleda portala to se izostavlja - ovaj put.
Preporuke:
28
0
5 nedelja, 27 jul 2014 09:27
antiprotivan
Sve prema zaslugama.
Preporuke:
10
0
6 nedelja, 27 jul 2014 10:31
bez dileme
Ovo je najgora, najbahatija i najštetočinskija vlast u istoriji Srbije.
Preporuke:
26
2
7 nedelja, 27 jul 2014 11:05
bog ili Bog
Gospodine "dobronamerni", možda jeste dobronamerni, ali niste u pravu. Bog se ne piše uvek velikim slovom, naprotiv, uglavnom se piše malim, osim ako je reč o konkretnom i personalizovanom Bogu, npr. hrišćanske, islamske i drugih religija. U teološkoj literaturi, na primer, pravoslavnoj, što Vas je verovatno zavelo, zaista se piše velikim slovom, jer se tu Bog uglavnom i odnosi na konkretnog, živog (tro)jednog Boga. A nadam se da ne mislite da gospodin Vulin čak i u šali treba da se sa njim poredi. Nesporazum je što ste Vi, kao verovatno hrišćanski i pravoslavni vernik, odmah asocirali na Boga u tom smislu, dok je ovde ta reč upotrebljena više kolokvijalno i u smislu da Vulin i vlast uzimaju božanske nadležnosti.
Preporuke:
18
8
8 nedelja, 27 jul 2014 11:39
Jataganac
Kad neko misli da je bog, zašto bi verovao u drugog boga.Bog je jedan.Dosta je demagogije i vi sindikalni prvaci i onaj driuštveni branilac pravde, primate debele pare od ovoga naroda a ništa pod milim bogom ne znate ni da radite ni da preduzimate.Prodajete svilu za debele pare.Da vas nema brže bismo došli do rešenja.Pa ili dža ili bu.Vi ste leva i desna smetala.
Preporuke:
17
2
9 nedelja, 27 jul 2014 11:56
hm
Poštovani "Jataganac", a šta ti i tebi slični radite? Prosipaš anoniman junaštvo po internetu, hajde se ti zaleti, žrtvuj i uradi nešto. A što se tiče boga, ili Boga, gramatika nema veze sa nečijim verovanjem ili ne verovanjem.
Preporuke:
11
5
10 nedelja, 27 jul 2014 16:10
Drinko Končarević
Orboviću, šta je sa imovinom Saveza sindikata Srbije iz doba socijalizma? Radnička klaso Srbije, gde su vam pištaljke koje ste upotrebljavali do petog oktobra? Da se nisu povarile?
Preporuke:
10
3
11 nedelja, 27 jul 2014 16:24
Zemunac
Sustinu problema je da ne vodi Srbiju,NASA VLADA,nego marionetska!Tako se zakoni usvajaju u KOLONIJAMA! MMF je vec postavio ceo set zakona,KOJI OVI BIVSI RADIKALI I LEVICARI prepisali i usvajaju KAO SLEPCI!Bez kredita ne mogu da opstanu na vlasti,A STO ONI USTAVAJU SRBIJU NIJE VAZNO!ZASTO bar na neki nacin,nasim projektima,BAR U POLJOPRIVREDI,ne pokrenu Srbiju?NE SMEJU,jer nas vode STRANCI i prete da preseku kredite!Jedini spas je da potonemo jos vise i TADA CE ULICA DA NAS OSLOBODI,a pojavice se i patriotski lideri.OVAJ PUT vodi Srbiju sve vise u propast!Da bar imamo novog Gavrila PRINCIPA!
Preporuke:
14
0
12 nedelja, 27 jul 2014 17:47
izdaja i diktatura
Mislim da je prilično besmisleno sada raspredati o Orboviću i sindikatima, čak i kada ima mesta kritici, kada nam se pred očima stvara najstrašnija i najogavnija kvislinška diktatura koju Srbija pamti. I u tom pravcu treba usmeriti sve ovo malo preostalih snaga.
Preporuke:
19
1
13 nedelja, 27 jul 2014 23:53
Super Stupid
U ovom trenutku sindikalno organizovanje je jedna od retkih preostalih mogućnosti odbrane od kolonijalne uprave i predstojeće ekstremne eksploatacije a sindikati su tu debelo zatajili. To nije ni čudo jer u sindikatima ne postoji nikakav idejno-politički rad niti razumevanje okolnosti u kojima se nalazimo.
Preporuke:
9
1
14 ponedeljak, 28 jul 2014 01:31
DrazaLegenda
Najpokvareniji su mi OVI "sindikalci" (Orbovic ,Canak ...) i kvazi pravobranioci -Sabic i ostala banda !!!Pa VAs SU POSTAVILI "zuti" DA CUTITE I ne talasate KADA SU ONI PREKO NOCI OD 2001.-2004 ,PA OD 2008-2012.g doneli hiljade EU-zakona (SAMI SU SE HVALILI !!) ,UPROPASTILI privredu I OTPUSTILI 600-700 HILJADA RADNIKA !! GDE STE onda BILI -NE SECAM SE DA STE POKRETALI STRAJKOVE I PRDILI po medijima jer bi odma dobili SHUT u bulju !!Vi se i dalje vozate SLUZBENIM VOZILIMA i primate plate od 80-120 hiljada din. i malo obilazak EU-sluzbeno -posteno !!!
Preporuke:
7
3
15 ponedeljak, 28 jul 2014 01:43
Sllobbo
Vulin je profesionalni Vucicev ubica.Ispalio je poslednji metak na Kosovu a sada puca po radnickoj klasi,kakav je to olos,ja mislim da Srbija veceg nije imala.Puno srece za nasu majku Srbiju jer ce joj trebati.
Preporuke:
6
1
16 ponedeljak, 28 jul 2014 02:04
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Super Stupid
To nije ni čudo jer u sindikatima ne postoji nikakav idejno-politički rad niti razumevanje okolnosti u kojima se nalazimo.


Osnovna aktivnost sindikata od skoro pet decenija je bila da se jeftino nabavi zimnica i polutke. Amin.
Ostatak vremenske rezlike do danas je iskoristeno da bi sindikalni lideri pravili dilove sa muckarosima poput Vulina, ciji je najveci i licni i opste-politicki doprinos sto se osisao, pa ne lici vise na jul-hipi spodobu.
Kada su sve to sindikalne vodje znale, a znali su, zasto nisu izveli radnike na ulicu i napravili proteste pred Skustinom??
Ako me secanje iz istorije nase, dok je bila slavna, ne vara, srbi su uspeli, uprkos zestokim represalijama, gde su i vladike dobijale batine, da obore cuveni Konkordat, koji je bio mnogo ozbiljnija stvar nego svi zakoni doneseni od onda, pa do danas.
Danas se sudbina naroda ne tice ni vladika, ni politicara, ni sindikalaca, ama nikoga.
Preporuke:
12
0
17 ponedeljak, 28 jul 2014 08:00
NEULEPŠANA ISTINA
samo da dopunin vašu "zbirku" naslovnih strana, sa jednom "savremenom/modernom" iz Informera:

Uhapšen predsednik privredne komore: "SVINjA ALAVA"

Fotogalerija: Naslovne strane srpske štampe 1. jula 2014.
utorak, 01. jul 2014.

http://www.nspm.rs/images/stories/naslovne/Informer%2001_07_.jpg
Preporuke:
3
0
18 ponedeljak, 28 jul 2014 08:00
Naše ime
Kako se julovac i "komunista" preumio. Do juče je držao srceparajuće govore u kojima je štitio prava radništva (pogledati na Youtube, tražiti Vulin). Amerikanci kažu "money is good", tako da su se ovi politički konvertiti, sve na čelu sa preCednikom diplomcem i maljivukom, uz pratnju verne vojske skupljača mrvica, lako odlučili za PARE! Ko j... svoju zemlju i njene interese, kada mi daju toliko novaca da obezbeđujem potomstvo i potomstvo potomstva. Bednici danas brane integritet Ukrajine, a ne spominju integritet Srbije. Za bednika maljivuka svaka članica UN ima suverenitet i integritet, a ne pita Amere, koji pogrešiše pa ne razumeše "srpski stav o integritetu" Ukrajine, ne pita ih elem:"A šta je sa NAŠIM SUVERENITETOM I INTEGRITETOM, ŠTA JE SA KOSOVOM I KAKO KOSOVO MOŽE A KRIM NE MOŽE?"
Naravno, opet se vraćamo na ono - money is good. Menjam veru da platim manje poreza. Ništa se nije promenilo, vekovima. Alava "elita" koja se jedino može skloniti revolucijom.
Preporuke:
7
0
19 ponedeljak, 28 jul 2014 08:29
NEULEPŠANA ISTINA
ponedeljak, 28 jul 2014 08:00
Naše ime
Kako se julovac i "komunista" preumio. Do juče je držao srceparajuće govore u kojima je štitio prava radništva (pogledati na Youtube, tražiti Vulin).


vanjda beše Jakšić....?! on ga je u "Svedok" pre oko godinu dana okarakterisao kao, parafraziram:

"Najveći prevarant kojeg sam ikad upoznao"
Preporuke:
6
0
20 ponedeljak, 28 jul 2014 08:48
NEULEPŠANA ISTINA
inače, smatrajte da su naročito "Informer" i "Kurir" glasila obaveštajnih službi. Kada se jedan Putin u zapadnim mediji proglašavva krivcem za smrt dece u malezijskom avionu, što nebi neko smeće od "novina" u Svrbiji, nekog okarakterisalo kao "ALAVA SVINjA", da preti deci (za Šešelja,...

Piše: dr Miodrag Miško Vuković, poslanik u Skupštini RCG
Između „Kurira“ i „Informera“


..Medijska scena pak u Srbiji ima medije posebno pisane, tabloide, u kojima tvrde srpski analitičari rade bivši šefovi srpskih bezbjednosnih službi, njihovi savjetnici i pomoćnici i da to samo pokazuje da je potreba demontiranja naslijeđenih starih struktura u ovoj oblasti u obje države prije svega u Srbiji pitanje na koje se mora odmah odgovoriti i koje ne trpi odlaganja.

http://www.svedok.rs/index.asp?show=93603
Preporuke:
5
0
21 ponedeljak, 28 jul 2014 11:26
Komunista
Tematik, Potpuno ste u pravu. Istorijska je greska i sindikata kao i komu(njara)nista da su mirno i saucestvujuci u tom sramnom cinu rusenja socijalzma i oduzimanja mnogih s mukom i velikim zrtvama stecenih radnickih prava.Posle toga kako sada verovati i jednim i drugim N-stima? Ali ne treba gubiti iz vida cinjenicu da je bas sada pravo vreme (!) da se pokaze konacna istina o svim sindikalistima, kao sto se do sada pokazala i istina o svim levicarima. A g Vulin je tipican skolski primer tzv i samozvanog danas ˝levicara˝ koji zesce radi na ukidanju radnickih prava nego neki krajnji desnicar.A g Orbovic je tipican primer kvazisindikalca koji samo sebe stiti kad zagusti. Vreme je za organizaciju nekog novog sindikata i novih komunista koji ce imati odvaznosti da povedu radnike i narod u slobodu.Ima dovoljno pametnih i disciplinovanih preostalih i sindikalaca i komunista.
Preporuke:
3
0
22 ponedeljak, 28 jul 2014 16:26
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Komunista
samozvanog danas ˝levicara˝ koji zesce radi na ukidanju radnickih prava nego neki krajnji desnicar


Desnica je desno, ali sto se tice radnickih prava levlje su od levice, a dalako manje skloni pravljenju kompromisa. Hocu da kazem da je Vase poredjenje malo nespretno, ali se 100 % slazem sa onim sto ste hteli reci.
Preporuke:
3
0
23 utorak, 29 jul 2014 08:51
odličan intervju
Intervju je odličan, postavljali ste baš dobra i prava pitanja na koja dotični nije baš imao prave odgovore. Ne slažem se sa politikom ove Vlade ali radim u privatnom sektoru kao radnik, ne poslodavac i ovako vidim stvari. Svaki privatnik koji je ozbiljan kada vidi dobrog radnika, želi i da ga zadrži jer je danas verujte teško naći dobrog i poštenog radnika. Kod nas ima mnogo ostataka nekog starog vremena gde svi misle da treba malo da se radi a da se zaslužuje mnogo. Za ovih desetak god, toliko se ljudi prošetalo mojom firmom i posle par dana otišlo jer im je "teško". Drugo, nameti su strašni,guše.I nije nam prijatno da gledamo kako u javnom sektoru dolaze preko knjižice do posla, sede i ne rade a na račun gušenja nas koji radimo primaju mnogo veće plate. Za dotičnog ne moraju da pišu novine, pa javna je tajna koiko novca sindikalci uzimaju. Da nije tako, ne bi se bili za ta mesta.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner